Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

mgr Anna Oborska-Sroka

Zakład Nowych Mediów
anna.oborska-sroka@uj.edu.pl
pokój nr 1.374

 

Zainteresowania badawcze

produkty transmedialne
konwergencja mediów
fan studies
komunikowanie wizualne

 

Publikacje
 

Monografie

Lisowska-Magdziarz M., Całek A., Oborska-Sroka A. (red), (2018). Seriale i ich fani. Kraków.
 

Artykuły w pracach zbiorowych

Lisowska-Magdziarz M., Pielużek M., Całek A., Lachowska K., Doległo S., Mytych J., Oborska-Sroka A. (2017). Badania obiektywności i rzetelności informacyjnych materiałów dziennikarskich, raport cząstkowy (1), projekt badawczy na zlecenie Grupy Onet. Kraków.

Lisowska-Magdziarz M., Pielużek M., Całek A., Lachowska K., Doległo S., Mytych J., Oborska-Sroka A. (2017). Badania obiektywności i rzetelności informacyjnych materiałów dziennikarskich, raport cząstkowy (2), projekt badawczy na zlecenie Grupy Onet. Kraków.

Lisowska-Magdziarz M., Pielużek M., Całek A., Lachowska K., Doległo S., Mytych J., Oborska-Sroka A. (2017). Badania obiektywności i rzetelności informacyjnych materiałów dziennikarskich, raport cząstkowy (3), projekt badawczy na zlecenie Grupy Onet. Kraków.

Lisowska-Magdziarz M., Pielużek M., Całek A., Lachowska K., Doległo S., Mytych J., Oborska-Sroka A. (2017). Badania obiektywności i rzetelności informacyjnych materiałów dziennikarskich, raport końcowy, projekt badawczy na zlecenie Grupy Onet. Kraków.