Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Biała Seria

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

„Biała seria” to cykl publikacji wydawanych od 2016 roku przez Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej  przy wsparciu technicznym Wydawnictwa TOC. Są to książki z dziedziny mediów dotyczące najnowszych zjawisk w obszarze komunikowania. Publikacje  ukazują się zarówno w wersji tradycyjnej drukowanej, jak i w formie elektronicznej, w otwartym dostępie. Sprawny proces wydawniczy oraz otwarty dostęp do publikacji sprawia, że książki nie tracą na aktualności i szybko zyskują szeroki rozgłos czytelniczy na polskim rynku medialnym. W serii ukazały się:

okładka książki "Wykorzystywanie narzędzi komunikowania internetowego w gminach województwa małopolskiego"okładka książki "Opowieść transmedialna. Teoria - użytkowanie - badania"okładka książki "Kultura algorytmów" okładka książki "Komunikowanie z perspektywy sali sądowej"okładka książki "Nie tak dawno, nie tak daleko. Strategie komunikacyjne miejsc pamięci Holocaustu"okładka książki "Kartografowie codzienności. O przestrzeni (w) reportażu"okładka książki "osiem szkiców o dziełach kultury popularnej dawnych i współczesnych"okładka książki "(Nie)potrzebna wrażliwość"okładka książki "Trauma dziennikarzy, dziennikarstwo traumy"okładka książki "Fandom dla początkujących. Część I społeczność i wiedza"okładka książki "Fandom dla początkujących. Część II: tożsamość i twórczość"okładka książki "Imperializm kulturowy internetu"okładka książki "Populistyczna radykalna prawica jako obszar badawczy"okładka książki "Komunikacja lekarz - pacjent"okładka książki "Polska e-marka narodowa. Spoty promocyjne polski w internecie jako element brandingu narodowego"okładka książki "Mariaż druku i cyfryzacji na francuskim rynku prasowym"