Skip to main content

Web Content Display Web Content Display

THE WHITE SERIES

Web Content Display Web Content Display

THE WHITE SERIES

The "White Series” consists of books published by the Institute of Journalism, Media and Social Communication since 2016 with technical assistance provided by TOC Editions. The books discuss the latest processes in communication through the media. They are issued both in traditional, printed versions and in electronic formats, open access. Due to the efficient publishing process and open access, the publications address the latest topics and developments, and instantly earn wide recognition among readers interested in the Polish media market. The series includes:

okładka książki "Unifikacja przez translację"Okładka książki "Gatunki, formaty w pejzażu telewizyjnym. Jak badać współczesną telewizję?"okładka książki "Wykorzystywanie narzędzi komunikowania internetowego w gminach województwa małopolskiego"okładka książki "Opowieść transmedialna. Teoria - użytkowanie - badania"okładka książki "Kultura algorytmów" okładka książki "Komunikowanie z perspektywy sali sądowej"okładka książki "Nie tak dawno, nie tak daleko. Strategie komunikacyjne miejsc pamięci Holocaustu"okładka książki "Kartografowie codzienności. O przestrzeni (w) reportażu"okładka książki "osiem szkiców o dziełach kultury popularnej dawnych i współczesnych"okładka książki "(Nie)potrzebna wrażliwość"okładka książki "Trauma dziennikarzy, dziennikarstwo traumy"okładka książki "Fandom dla początkujących. Część I społeczność i wiedza"okładka książki "Fandom dla początkujących. Część II: tożsamość i twórczość"okładka książki "Imperializm kulturowy internetu"okładka książki "Populistyczna radykalna prawica jako obszar badawczy"okładka książki "Komunikacja lekarz - pacjent"okładka książki "Polska e-marka narodowa. Spoty promocyjne polski w internecie jako element brandingu narodowego"okładka książki "Mariaż druku i cyfryzacji na francuskim rynku prasowym"