dr Katarzyna Pagacz (Gad)
Zakład Badań nad Mediatyzacją
katarzyna.gad@doctoral.uj.edu.pl
Zainteresowania badawcze
dyplomacja cyfrowa w skali europejskiej
branding i wpływ e-marki narodowej na postrzeganie kraju
Public Relations
badania mediów i analiza danych
Monografie
Gad, K. (2016). Polska e-marka narodowa. Spoty promocyjne Polski w internecie jako element brandingu narodowego. Kraków: Wydawnictwo TOC.
Bogacz-Wojtanowska, E., Gad, K., Góral, E., Hess, A., Wrona, S. (2016). Dialog obywatelski w Krakowie. Formy i współdziałanie z organizacjami pozarządowymi. Nowy Targ: Wydawnictwo ToC.
Artykuły w czasopismach naukowych
Gad, K. (2016). Branding narodowy w nowych mediach. Spoty promocyjne Polski w internecie jako element brandingu marki narodowej. W: Teraz Polska Promocja i Rozwój, t. 7, s. 23-32.