Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

mgr Patrycja Cheba

Zakład Nowych Mediów

 

 
Zainteresowania badawcze 

metakomunikacja w mediach społecznościowych
użytkownicy mediów społecznościowych 
komunikacja marketingowa marek 
społeczeństwo informacyjne

 
 

Artykuły w czasopismach naukowych
 

Cheba, P. (2022). Aktywizacja użytkowników w dobie pandemii COVID-19 przez influencerów na platformie Instagram. Analiza porównawcza. W: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura, 14.2, s. 76-93. 

Cheba, P. (2021). Marka przyszłości. Recenzja: Jacek Kotarbiński. „Marka 5.0. Człowiek i technologie: Jak tworzą nowe wartości?” Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN SA 2021. W: Dziennikarstwo i Media, tom 16, s. 81-83.

Cheba, P. (2020). Jak osoby publiczne angażują się w walkę z pandemią? Analiza wybranych profili w mediach społecznościowych. W: Konteksty Społeczne, nr 2(16), s. 141-159.

Cheba, P. (2020). Marketing doświadczeń a wizerunek marki Apple. W: Com.press, nr 3(1), s. 30-43.
 
 
Artykuły w pracach zbiorowych

Cheba, P. (2022). Komunikacja perswazyjna w kampaniach społecznych „Wolna Szkoła”. W: A. Ścibior (red.), Zmysły – Kanony – Utopie. Monografia Towarzystwa Doktorantów Uniwersytetu Jagiellońskiego. Kraków, s. 23-43.

Cheba, P. (2021). Hasztagosfera jako nowy wymiar komunikacyjny na przykładzie protestu kobiet. W: D. Popielec, K. Marcinkiewicz (red.), Media  Język  Społeczeństwo. Stan badań i aktualne problemy. Kraków-Wrocław, Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej, Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej UJ, s. 95-112.