Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

mgr Patrycja Cheba

Zakład Nowych Mediów
 
 
 
 
Zainteresowania badawcze 

metakomunikacja w mediach społecznościowych
użytkownicy mediów społecznościowych 
komunikacja marketingowa marek 
społeczeństwo informacyjne

 
 

Artykuły w czasopismach naukowych
 
Cheba, P. (2020). Marketing doświadczeń a wizerunek marki Apple. W: Com.press, nr 3(1), s. 30-43.
 
 
Artykuły w pracach zbiorowych

Cheba, P. (2021). Hasztagosfera jako nowy wymiar komunikacyjny na przykładzie protestu kobiet. W: D. Popielec, K. Marcinkiewicz (red.), Media  Język  Społeczeństwo. Stan badań i aktualne problemy. Kraków-Wrocław, Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej, Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej UJ, s. 95-112.