Zakład Komunikowania Politycznego i Mediów
yan.miao@doctoral.uj.edu.pl
Zainteresowania badawcze
muzeum jako medium komunikacji politycznej
komunikowanie polityczne
komunikowanie międzykulturowe
komunikacja perswazyjna
media chińskie
Publikacje
Artykuły w czasopismach naukowych
Miao, Y. (2023). Człowiek, społeczeństwo i przestrzeń – analiza porównawcza strategii ilustrowania przekazów na temat walki z ubóstwem w Chinach w anglo- i chińskojęzycznym serwisie Chinadaily.com.cn w latach 2016-2021. W: Com.press, tom 6, nr 1, s. 82-99.
Artykuły w pracach zbiorowych
Miao, Y. (2023). Medialny wizerunek walki z ubóstwem w Chinach w świetle anglo- i chińskojęzycznych publikacji China Daily 2016-2021 – Analiza porównawcza. W: M. N. Konopka, W. Świerczyńska-Głownia, A. Hess (red.), Nowa Rewolucja Komunikacyjna. Kraków: Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, Nowy Targ: Wydawnictwo TOC, s. 277-295.