Podania należy składać w postaci elektronicznej poprzez USOSweb
UWAGA! W wersji papierowej obowiązują wnioski wymagające własnoręcznego podpisu
Zakładka DLA STUDENTÓW |
- DEKLARACJA O ZAMIARZE WYKORZYSTANIA URLOPU STUDENCKIEGO
- OŚWIADCZENIE O ZAMIARZE PRZENIESIENIA NA INNĄ UCZELNIĘ
- REZYGNACJA Z ZADEKLAROWANEGO PRZEDMIOTU Z POWODU ZMIANY HARMONOGRAMU ZAJĘĆ
- PODANIE O AWANS (WPIS NA KOLEJNY ROK STUDIÓW W TYM SAMYM ROKU AKADEMICKIM)
- PODANIE O PRZEPROWADZENIE EGZAMINU KOMISYJNEGO
- PODANIE O UDZIELENIE URLOPU DZIEKAŃSKIEGO
- PODANIE O USPRAWIEDLIWIENIE NIEPRZYSTĄPIENIA DO EGZAMINU
- PODANIE O UZYSKANIE WPISU WARUNKOWEGO NA KOLEJNY ROK STUDIÓW
- PODANIE O WPIS PO URLOPIE DZIEKAŃSKIM/STUDENCKIM
- PODANIE O WYDANIE DUPLIKATU ELEKTRONICZNEJ LEGITYMACJI STUDENCKIEJ
- PODANIE O WYMIANĘ ELEKTRONICZNEJ LEGITYMACJI STUDENCKIEJ
- PODANIE O WYRAŻENIE ZGODY NA ODBYWANIE STUDIÓW WG INDYWIDUALNEGO PLANU STUDIÓW
- PODANIE O WYRAŻENIE ZGODY NA PONOWNE POWTARZANIE ROKU
- PODANIE O WYRAŻENIE ZGODY NA POWTARZANIE ROKU STUDIÓW
- PODANIE O WYRAŻENIE ZGODY NA PRZENIESIENIE I UZNANIE PUNKTÓW ECTS
- PODANIE O WYRAŻENIE ZGODY NA REALIZACJĘ ZAJĘĆ Z WYŻSZYCH LAT STUDIÓW
- PODANIE O WYRAŻENIE ZGODY NA WYZNACZENIE TRZECIEGO TERMINU EGZAMINU Z DANEGO PRZEDMIOTU W TRAKCIE TEGO SAMEGO ROKU AKADEMICKIEGO
- PODANIE O WYRAŻENIE ZGODY NA ZALICZENIE PRZEDMIOTÓW NIEOBJĘTYCH PROGRAMEM STUDIÓW/ REALIZACJĘ CZĘŚCI PROGRAMU STUDIÓW NA INNYCH UCZELNIACH, W TYM TAKŻE ZAGRANICZNYCH
- PODANIE O WYRAŻENIE ZGODY NA ZMIANĘ PROMOTORA PRACY DYPLOMOWEJ
- PODANIE O ZALICZENIE PRAKTYK STUDENTOM, KTÓRZY POSIADAJĄ UDOKUMENTOWANE DOŚWIADCZENIE ODPOWIADAJĄCE CELOM I EFEKTOM PRAKTYKI
- PODANIE O INDYWIDULANY PLAN STUDIÓW
- PODANIE O WYRAŻENIE ZGODY NA PRZYGOTOWANIE PRACY DYPLOMOWEJ W JĘZYKU OBCYM
- WNIOSEK O ZMIANĘ ADRESU DO DORĘCZEŃ
- WNIOSEK O ZMIANĘ NUMERU RACHUNKU BANKOWEGO
- WNIOSEK O ZMIANĘ FORMY STUDIÓW ZE STACJONARNYCH NA NIESTACJONARNE
- WNIOSEK O ZMIANĘ FORMY STUDIÓW Z NIESTACJONARNYCH NA STACJONARNEJ
szczegółowe warunki i zasady ubiegania się o IPS
Link do formularza
Schemat działania:
Student:
- Student inicjuje formularz https://formularz-ips.wzks.uj.edu.pl/
- Wpisuje swoje dane: imię, nazwisko, adres e-mail oraz powód, dla którego wnioskuje o IPS
- Z dostępnych list wybiera:
- kierunek studiów
- imię oraz nazwisko prowadzącego przedmiot
- nazwę przedmiotu
- Zaznacza rodzaj studiów i rok
- Zaznacza semestr i rok akademicki
- Wysyła formularz używając przycisku „Wyślij podanie”
Wykładowca:
Podanie zostaje dostarczone na adres wykładowcy z niezbędnymi informacjami a także odnośnikiem do wstępnie wypełnionego formularza.
Po wypełnieniu formularza należy użyć przycisku Generuj PDF. Plik pdf można zapisać na dysku w celu wydruku bądź wysłania.
Wszystkie wiadomości email generowane przez formularz wysyłane są z adresu pmik@uj.edu.pl w imieniu osoby wysyłającej, natomiast w polu Reply to znajduje się adres studenta wypełniającego formularz, dzięki czemu wszystkie odpowiedzi kierowane są właśnie na jego adres.
Link do filmu obrazującego proces generowania formularza:
https://web.microsoftstream.com/video/d9c99ae5-95c7-4ae8-b047-034f677b4dc4